Stole my heart - 06

Träffat en jätte söt kille, dansat och haft kul med han. Var han
då tvungen att komma ifrån London så jag fick tankarna på fel sake ?? Jag gick
upp och la mig på sängen. Jag somnade med kläderna och allt på, jag var riktigt trött.

Tumblr_lpdaf9hgq01qf7imro1_500_large





Boston :


Solen lös och fåglana kvittrade utan för mitt fönster. Jag öppnade
ögonen och såg att det var morgon. " Ännu en dag att ta sig igenom"
Tänkte jag för mig själv och suckade. Jag satte mig upp i sängen och
riktade blicken mot mitt stora fönster. Solen lös, jag drog mig
sakta och säkert upp från sängen och in i badrumet för att ta en varm
och sjön dusch, som jag kännde att jag behövde göra.
När jag duschat klart och satt upp håret i en handuk gick jag in i min
garderob för att hitta nått att ha på mig. Jag tog fram en rutig shorta
och ett par shorts. Jag tog sedan upp min mobil som jag hört plinga
till innan. Jag tänkte att det säkert var Victoria eller Jennie eller nån.
Så jag struntade i och kolla. Men när jag tog upp mobilen och såg att
det var från ett okännt nummer tryckte jag upp det snabbt. " Hej Alex,
vet inte om du kanske kommer ihåg mig men det är Harry. Vi träffades
igår på festen och vi dansade och så. Detta är min sisa veka här och
undrar bara om du vill ses. Kram Harry Styles x " När jag läste smset
gick det en glädje igenom hela kroppen. Läpparna omvandlades till ett
stort leende och jag lös upp inom mig. Va det sant ?? Hade den brittiska
killen sökt upp mitt nummer för att fråga om vi skulle ses ?? Just MITT.
Jag visste att det var nått speciellt med Brittiska pojkar. Det hade jag
alltid tyckt. " Hej Harry !! Klart jag kommer ihåg dig. Inte så svart att
glöma nån som fårr en att skratta. Hade varit jätte kul att ses. Alex ox"
Jag läste igenom det några gånger innan jag skickade det. Men tryckte
sedan på skicka och återvände till verkligheten. Jag satte på radion och
då plingade min mobil till igen. "Kan du ses i parken kl 2.oopm ??"
"Det blir toppen vi ses då." Jag såg att klockan redan var ett så fick fixa
det sista och sedan gick jag ut och skulle försöka få en taxi.

När jag kom fram stod det en kille lite längre bort. Han hade stort lockigt
hår så jag var nästa säker på att det var han så jag gick fram. "Hej Alex"
sa han när han såg att det var jag som kom gåendes på stigen. "Hejsan"
ropade jag tillbaka och vi mttes i en kram. Vi bestämde oss för att åka mot
kusten och gå en promenad där. Stämningen var lugn. Jag var mig själv
och vi pratade på som att vi hade känt varandra sen barndomen. Han
var den som pratade mest. Det var rätt skönt att bara lyssna för en gångs
skull. Jag sa inget om Mighuel, det hade jag aldrig gjort för nån så jag tänkte
inte göra det nu heller.
Vi var vid kusten i flera timmar och jag hade haft det riktigt kul. Jag hade
fått en riktigt vän som bodde på andra sidan atlanten. Det skulle nog bli jobbigt
när han skulle åka hem men, jag skulle ju kanske också flytta över.

 

Så vem vet ?? kanske skulle vi träffas igen.
Jag somnade med ett leende på läpparna denna kvällen och det var riktigt
skön för det hade jag inte gjort på länge.
Del sex av stole my heart.
Vad tycker ni ?? Kommer Alex och Harry bli vänner ??
Eller kanske mer än så?? Missa inte nästa del. Och
glöm inte kommentera. Love
L-M-I

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande vad som kommer hända :):):)

2012-01-23 @ 22:14:59
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Christine

Jättebra novell!



SV till Louise: Jo jag läste på din andra novellblogg att du gillar att åka skridskor, tänkte konståkning då :) Jag åker singel, du själv?

2012-01-24 @ 09:21:19
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Postat av: Christine

aah vad kul! vilken klubb åker du i? :)

2012-01-24 @ 16:47:41
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Postat av: Miriam

Såååå bra! :DD

Vill ha nästa nu!!

2012-01-25 @ 15:50:18
Postat av: emelie

jättebra! vill veta vad som ska hända! :D

2012-01-26 @ 18:36:38
Postat av: Anonym

awesomeeeeeeeeeeeeeeeee ;)

fint, fortsätt, vill ha meeeer! :D♥

2012-01-27 @ 18:11:13
Postat av: Anonym

jag vill ha mer nu! :D

den är jättebra!

harry & sarah måste träffas igeeeeeen

2012-01-27 @ 20:41:11
Postat av: johanna

åhh vill jätte gärna att ni ska fortsätta skriva...:D

2012-01-27 @ 23:56:44
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaaa:D

2012-01-28 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0